Դեկտեմբերի 19

Սովորողի հաշվետություն

Սովորողի անուն ազգանուն՝ Ռաֆայել Բուղդարյան

Էլեկտրոնային հասցե՝b-rafayel@mskh.am

Դպրոց՝ Արևմտյան դպռոց

Դասարան՝ 3.2

Իմ բլոգի մասին իմ բլոգը ստեղծվել է այս տարի, ես այնտեղ տանում եմ իմ աշխատանքները։ Ես ունեմ 96 գրառում։

Ընտրությամբ գուրծունեություն`մարմնամարզություն

  • Մասնակցել եմ մաթեմատիկայի ֆլեշմոբ՝4
  • Մասնակցել եմ մայրենիի ֆլեշմոբ՝2
  • Մասնակցել եմ ռուսերենի ֆլեշմոբ՝3
  • Մասնակցել եմ անգլերենի ֆլեշմոբ՝2

. Մասնակցել եմ շախմատի ֆլեշմոբ 2

Իմ յուրացրած ծրագրերը՝ edublogs, google maps, outlook, word, paint , hամացանցից օգտվել։

Հաշվետու համերգ

Սեբաստացու օրեր, համերգ-ստուգատես

Բլոգի բաժիններ՝

Categories

Համագործակցային նախագծեր


Posted 19 Դեկտեմբերի, 2023 by rafayelbuxdaryan in category Uncategorized

Leave a Comment

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

*